Treningsplan Langrenn Gr 3 Uke 41-44 2017

Posted by Jon Arne Schjetne, With 0 Comments, Category: Langrenn, Treningsgruppe 3 - Langrenn,

Her følger treningsplan for Gr 3 for ukene 41-44. I utgangspunktet følger vi planen, men utover høsten kan vi få problemer med å gjennomføre rulleskiøkter pga temperatur og føre. Ta alltid med joggesko og hodelykt til rulleskiøktene i tilfelle vi må endre på økta.

Vi kommer til å ha et par økter på rulleski klassisk på treningene. Er sikkert flere som ikke har klassiske rulleski. Vi har noen få til utlåns i boden, men vi er avhengig av at flere låner ski av noen andre. Noen har søsken eller foreldre som har klassiske ski, så fint om i alle fall de låner hjemme. Ved krise, så bruker vi bare skøyteski og staker litt.

Lørdag-søndag 14-15 oktober tenker vi å ha ei nærsamling for Gr 3 på Øverby. Vi gjennomfører 2 økter på lørdag. Oppstart kl 10:00. Mellom øktene spiser vi lunsj i klubbhytta og har et lite møte (enkel treningslære og samspill). Vi satser på å starte 2. økt kl 15:00 og er ferdige ca kl 16:30. Husk å ta med ombytte! Søndag møtes vi kl 10:00 for en rolig langtur på beina.

Følg ellers med på gruppa på FB.

JAS