Ny løsning for medlemsadministrasjon i Gjøvik Skiklubb.

Gjøvik Skiklubb tar i bruk Norges Idrettsforbunds nye løsning for medlemsadministrasjon f.o.m. 01.11.2014.

Den nye løsningen innebærer at medlemmer skal bruke Min idrett (www.minidrett.no). (Mange er sikkert kjent med Min Idrett allerede, gjennom påmeldinger til skirenn etc.).

Gjennom Min idrett kan du som medlem etter hvert administrere alle medlemskap i norsk idrett (innmeldinger og utmeldinger), se informasjonen som er registrert om deg, samt kunne oppdatere registrert informasjon.
Du får automatisk tilsendt brukernavn og passord når e-postadresse lagres i medlemsregisteret. Har du ikke tilgang til e-posten og du ønsker du å endre den registrerte adressen, sender du en e-post til support@idrettsforbundet.no.

Løsningen innebærer at betaling av kontingenter, treningsavgifter mv. vil bli gjennomført i Min idrett. Hver gang det etableres et betalingskrav vil det bli varslet pr. e-post for å gjøre oppmerksom på kravet som ligger i Min idrett. Inne i Min idrett kan dere velge å betale med kort, eller skrive ut betalingsinformasjonen og betale den i nettbanken med KID.

Gjøvik Skiklubb jobber med å få alle medlemsopplysninger fra gammelt til nytt system. Våre gamle registre mangler en del opplysninger og vi ber derfor om at alle går inn i www.minidrett.no og sjekker om alle opplysninger er riktig. Velg ny bruker hvis du ikke har brukt Min Idrett før.

Sjekk spesielt Navn, adresse, mail, mobil og familie. Ved familiemedlemsskap må alle i familien må være registrert.

Dersom du får problemer eller trenger hjelp finnes det flere muligheter!

Informasjon om Min idrett: https://itinfo.nif.no/Min_idrett

Tekniske spørsmål skal rettes til Idrettens support på telefon 03615 (hverdager kl. 08.00-20.00) eller e-post support@idrettsforbundet.no.