Aktivitetsuke på Øverby uke 33

Tid: 09.00 - 15.00
Alder: Født 2012-2016
Pris: 1500 kr pr barn

Kostnaden skal dekke lønn til ungdommene, aktiviteter ink en dag i klatreparken, frukt o.l.

Målet med aktivitetsuka er å gi barna en variert, aktiv, leken og sosial uke i trygge rammer.

Påmelding og betaling i Spond, for deg som ikke allerede er i apingruppa, bruk denne linken: https://group.spond.com/HILBK og du vil få tilgang til påmeldingen.

Det vil være voksne/ ungdommer og eldre utøvere som hjelper til hver dag.
Dagene fylles både med organiserte aktiviteter som ballspill, sykling, rulleskøyter/ski, klatring og tur i skogen. Det vil også bli noe frilek på barnas egne initiativ. Klubbhuset på Øverby er basen hele uka.

Under gruppen på Facebook «GSK aktivitetsuke 2023» vil programmet bli lagt ut, -Link til gruppa her! Gruppa er skjult/hemmelig, slik at vi kan legge ut bilder og oppdateringer der underveis i uka.

Viktig praktisk informasjon: ALLE barn skal hver dag sjekkes inn og ut på lista ved klubbhuset ved levering og henting!

Ha med tilstrekkelig mat/drikke, klær etter vær og skift.

Påmeldingsfrist 16.juli.

Har dere spørsmål, kontakt oss gjerne: camilla@boainvest.no  eller larseltonmyhre@gmail.com.

Håper vi sees mandag 14.august kl 9:00